sobota, 26 grudnia 2015

Ulubieńcy #1

Hejka
Postanowiłam napisać ulubieńców  ze względu na pogodę jest zimno i naprawdę nie chcę mi się iść i marznąć, ale obiecuje, że jak tylko bedzie cieplej to natychmiast pójdę na zdjęcia :D.
*podkład Claming Effect Avon osobiście ten podkład jest bardzo dobry ponieważ jest matujący co mi bardzo jest potrzebne ponieważ moja cera jest tłusta, podkład trzyma sie wystarczająco 
*puder Rimmel Stay Matte matujący następna rzecz na moją tłustą cerę 
 *eos chyba każdy wie co to jest, balsam do ust nie jest on jakoś mega nawilżający, ale dlatego go lubię nie wygodnie mi sie chodzi z takimi ciężkimi ustami od jakiś balsamów czy coś w tym rodzaju eos jest ''lekki'' :D
*zestaw pędzli z avon'u zamawiając je błam się, że włosie będzie do dupy całe szczęście tak nie jest super się sprawdzają 
*następną rzeczą z avon'u będzie mgiełka która mi  się już prawie skończyła zapach jest cudowny jak i dobrze 
*i znowu mgiełka tym razem z Palyboya jej zapach jest cudowny 
*od dawna chciałam kupić sobie zegarek siedząc u chrzestnej z mamą pokazywał co chce dostać na urodziny pokazałam zegarek, gdzie po chwili moja chrzestna wyciągneła taki sam i mi dała 
*ostatnią rzeczą, a bardziej jedzonkiem jest barszcz z uszkami, który jem prawie codziennie

To już koniec na dziś zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)



4 komentarze:

  1. Świetni ulubieńcy. Posiadam ten puder i spisuje się na medal :) Mgiełkę z avonu o zapachu śliwki z wanilią również posiadam,lecz zapach utrzymuję się bardzo krótko.

    Obserwuję!

    My blog - click!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy. Szczególnie barszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą samą mgiełke i faktycznie jest świetna ja już jej nie mam :)
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń